Dag 20, van Banolo SAN Vita naar Modena

5 september 2019 - Ganaceto, Modena, Italië

Ik heb me vergist, de Po-vlakte is toch vlak. Behalve de huizen en de inrichting lijkt het op Nederland. We hebben stukken over een dijk gefietst en stukken die op polders lijken. In ieder geval een makkelijk parcours. Onderweg koffie gedronken Santa Lucia. We kregen er lekkere koek bij en hoefden niets te betalen. Doorgereden en toen gebeurde het, de eerste lekke band. Cor vond ‘s-morgens al dat zijn achterband zacht was. In Questello bij een supermarkt een bakje water gevraagd en intussen had Cor het lek al gevonden. Daarna doorgereden naar ons adres in Ganaceto, wat onderdeel is van Modena. Voor morgen wordt het klimmen want de Apennijnen doemen voor ons op. We hebben 73 km gereden.

1. Herma:
    5 september 2019
    Op tijd naar bed dan maar, als het een zware dag wordt morgen.
  2. Marianne en Peter:
    Een schitterende tocht zo te lezen en te zien aan de foto’s. Geniet van het laatste deel in Italië.
  3. Paul en Hennie:
    6 september 2019
    Leuk dat er zelfs langs de route respect is voor jullie aktie . Door sponsoring van koffie .
    En zo zie je ook maar weer " verwacht het onverwachte "

Succes
  4. Corri & Riet Goes:
    6 september 2019
    Lijkt inderdaad veel op Nederland met al dat water , krijg je ook geen heimwee!!