Dag 30, van Marzano Romana naar Rome

15 september 2019 - Prima Porta, Italië

De dag zag er weer goed uit. De zon begon al aardig op te komen. We bereidden ons voor op de laatste etappe, tenzij we weer teveel om zouden rijden. Eerst weer de 4,5 km die we gisteren al gereden hadden. Bij Calcata Vecchia 8% dalen gevolgd door 7% stijgen. Daarna vooral in het begin nog geleidelijk stijgen. Koffie gedronken in Magliano Romano. Daarna af en toe stijgen, maar meer dalen. Voor Formello weer een perzik gekocht bij een bestelbusje langs de weg. De verkoper was super enthousiast dat hij ons zag. We begrepen dat er daar vaak Hollanders langs kwamen, die op de fiets vanuit Nederland naar Rome rijden. In Formello nog wat gedronken. En toen was het voornamelijk dalen. 15 km voor Rome was het nog flink zoeken om de juiste route te vinden. Uiteindelijk zijn we Rome binnengereden en na wat gegeten te hebben zijn er direct naar het Vaticaan gereden. We hebben 79 km gereden.

1. Conny:
    15 september 2019
    Prachtig jongens jullie hebben het gehaald! Dikke proficiat! De kus krijgen jullie nog.
  2. Reen en Ed Leebeek:
    Fantastisch hoor jullie zijn in Rome aangekomen. Gefeliciteerd🥳
  3. Marianne en Peter:
    15 september 2019
    Gefeliciteerd met deze topprestatie.
  4. Arnold en Marianne Vos.:
    15 september 2019
    Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. Mooie laatste foto.
    Om trots op te zijn!!
  5. Herma:
    15 september 2019
    Geweldig, gefeliciteerd, jullie zijn er. En nu?
  6. Paul en Hennie:
    Gefeliciteerd.
    Een prestatie om trots op te zijn.
  7. Milleke:
    15 september 2019
    De eindstreep een week eerder bereikt dan gepland, wat knap zeg. Gefeliciteerd en geniet ook nog lekker van Rome
  8. Valerie:
    15 september 2019
    Proficient, een enorm prestatie.
  9. Corri & Riet Goes:
    19 september 2019
    van wege niet in ons huis zijnde, nu pas je verslag gezien en willen we jullie van harte proficiat wensen met deze prachtige prestatie. Doe vooral de Paus de groeten van ons !!!
    Wij vinden jullie KANJERS !!!