Dag 19, van Desenzano del Garda naar Banolo San Vito

4 september 2019 - Bagnolo San Vito, Italië

Vanmorgen eerst naar het Lago di Garda gefietst. Gisteren na het eten was het al donker en zijn we direct naar het hotel terug gefietst. We hadden we dus niets van het meer gezien. Na het bezoek aan het meer moesten we omhoog fietsen om de route naar Pozzolengo op te pakken. Af en toe een paar kleine klimmetjes en koffie gedronken in Pozzolengo. Daarna doorgefietst naar Mantova. Een prachtige oude stad met weer zoveel schitterende gebouwen. We hebben er geluncht en rond gekeken. Bij een marktstalletje hebben we bananen, perziken en druiven gekocht. Daarna zijn we naar ons adres in Bagnole gereden. Totaal hebben we vandaag 71 km gefietst.

1. Reen en Ed Leebeek:
    4 september 2019
    Schitterend hoor, en gezellig ook lijkt me.
  2. Bob en Wilma:
    4 september 2019
    Was weer een leuk verslag van een prachtige dag.
  3. Trudy en Ron Tofohr:
    4 september 2019
    Jullie genieten niet alleen maar van de fietstocht en de omgeving, maar nou ook nog van heerlijk vers fruit. Nou nog veel plezier toegewenst.
  4. Paul en Hennie:
    5 september 2019
    Jammer dat jullie het meer dan niet zo hebben kunnen bekijken als gedacht, maar wat jullie aan foto's en reis verslag laten zien is voor ons al een stukje mee genieten

Succes bij de volgend opstap
  5. Herma:
    5 september 2019
    Richard, ik ben helemaal bij. Geweldig om te lezen. Ik blijf je volgen. Goede reis verder. Herma
  6. Corri & Riet Goes:
    5 september 2019
    Weer heerlijk met jullie meegefietst dankzij verslag en foto .s.
    Bedankt daarvoor .Goede reis !!