Dag 29, van Soriano nel Cimino naar Marzano Romano

14 september 2019 - Nepi, Italië

Half 8 ontbeten. Daarna weer snel op de fiets gestapt en van de top van de berg naar beneden waar de route weer opgepakt kon worden. Van Soriano was het eerst dalen naar Sant Eutizio, daarna weer licht stijgen naar Vignanello, Vallerano en Carbognano. Met een korte daling en stevige klim ging het naar Caprarola. In Carbognano hebben we koffie gedronken. Van Caprarola ging het voornamelijk dalend naar Nepi. Maar helaas vlak voor Nepi ging het mis. We reden onze afslag voorbij en ongeveer 3 kilometer verder hadden we het in de gaten. We zaten tussen druk zaterdag verkeer richting de autostrada. Even wat gedronken en toen weer terug. We konden een stukje afslaan. Richting Marzano Romano. Weer verkeerd gereden en een stuk terug. Ondertussen een broodje gegeten bij een natuurpark. Een hele tijd bezig geweest om de weg naar Marzano te vinden. In totaal hebben we zo’n 20 km teveel gereden. In Marzano, eerder dan we wilden, naar een overnachting gezocht. Omdat er niets te vinden was aan de uitbater, waar we wat dronken, gevraagd of zij iets wisten. Er werd hard getelefoneerd en uiteindelijk vonden we een B&B 4,2 kilometer terug. We hebben 71 km gereden en zijn 50 km opgeschoten. Daar werden we niet vrolijk van.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reen en Ed Leebeek:
    14 september 2019
    Ja jammer dat zo’n 20 km teveel hebt gereden. En dan toch best wel met klimpartijen.
  2. Herma:
    Volgende met de tent?😄😄
  3. Conny:
    14 september 2019
    Volgens Yuri morgen 47 km, als je dan 20 km verkeerd rijdt dan heb je er 67 km op zitten en dat is dan minder dan de 71 van vandaag. Maar veel succes morgen jullie zijn kanjers!!