Afsluiting

16 september 2019 - Prima Porta, Italië

Vandaag, maandag 16 september een bezoek gebracht aan Rome. Met de fiets van de camping naar Rome. In Rome her en der rond gekeken. Daarna weer terug naar de camping. Één van de eerste dingen die we in Rome gedaan hebben is het Testimonium ophalen. Daarna naar het Piazza Nuova. Wat gedronken. De Trevi fontein, de Spaanse trappen, het Colosseum enz. Achteraf bleek dat we toch weer 40 km gereden hebben. Vanavond gaan we onze fiets inleveren en morgen hebben we nog een dag in Rome. Daarna gaan we naar het vliegveld en landen dan om 22.10 op Schiphol.

Graag wil ik iedereen bedanken voor alle positieve reacties alsmede alle donaties voor de MS-stichting. De positieve reacties en het doorzettingsvermogen van Cor hebben mij gemotiveerd om het einddoel te bereiken. Bij vertrek had ik af en toe twijfels, zeker als ik op de kaart keek en zag wat we nog moesten overwinnen. Maar we hebben het gehaald en we hebben elkaar goed leren kennen. Ik heb geleerd dat een mens meer kan bereiken dan dat hij of zij zelf weet. Ik zie ernaar uit om jullie allen weer te ontmoeten.

Richard

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Valerie:
    Top 👍😀🤗
  2. Reen en Ed Leebeek:
    Echt een prestatie. 👍tot ziens🤗
  3. Herma:
    16 september 2019
    Jullie zijn kanjers hoor, dat op een gewone fiets. Helemaal top.
  4. Paul en Hennie:
    16 september 2019
    Ik blijf het een prachtige prestatie vinden die jullie samen hebben gepresteerd .
    En het lijkt me de belevenis van je leven. Althans zo kijk ik er naar.

Grandioos dat jullie ons hebben laten mee genieten door de blog.

Dank jullie wel.
  5. Miek Karmelk:
    17 september 2019
    Bedankt voor je mooie reisverhalen! Topprestatie!
  6. Getachew Negate:
    18 november 2019
    Woow! Super! Top prestatie idd!