Dag 9, van Sarrebourg naar Obernai.

25 augustus 2019 - Obernai, Frankrijk

Vanmorgen vroeg opgestaan. Het beloofde een zeer warme dag te worden. Eerst ontbeten en om ongeveer 8 uur à half 9 vertrokken. Eerst nog met een dun jasje aan. Het was nog wat fris, maar dat duurde niet lang. De zon kwam op en het werd inderdaad erg warm. Een schitterende route, eerst langs een kanaal met allemaal pittoreske sluisjes. Daarna nog een zeer pittig klimmetje. Maar de gehele route ging door een prachtige streek van Elzas-Lotharingen. Gezellige dorpjes, heel wat anders als de dag tevoren. Koffie gedronken in Lutzelbourg en geluncht in Kirchheim. We hebben in totaal 75 km gereden en zijn in Oberai uitgekomen. Een heel gezellig plaatsje.

1. Corri & Riet Goes:
    25 augustus 2019
    heerlijk Richard om zo te genieten, altijd leuk om langs riviertjes te peddelen. Hebben wij veel gedaan langs de Moezel .
    Veel plezier weer morgen en goede reis.
  2. Hans Imhoff:
    26 augustus 2019
    Hallo Richard, De kop is er af zie ik. Leuk om te lezen dat het zo goed gaat. Mooie foto's en leuke beschrijvingen. Veel plezier en goede reis gewenst.