Dag 5, van Winterspelt naar Echternach

21 augustus 2019 - Echternach, Luxemburg

Na een heel zwaar parcours in de morgen hebben we uiteindelijk nog 79 km gereden. Het begon ‘s-morgens met klimmen en dalen in de Duitse Eifel. Een helling van 18% werd me te veel. Meer dan 2 km moeten lopen. Daarna kwam een grindpad naar beneden. Ook daar stukken moeten lopen. We begrijpen beiden niet dat dit in de officiële route is opgenomen. Nadat we dat gevaarlijke paadje gehad hadden kwamen we in Vianden aan. We hebben besloten verder onze eigen route te kiezen en zijn daarom langs de Ourthe en de Sûre naar Echternach gereden. We zijn nu in een hut op een camping neergestreken.

1. Bob en Wilma:
    21 augustus 2019
    Dus dit was afzien vandaag.!!
  2. Paul en Hennie:
    22 augustus 2019
    Hi bikkels.

Het is maar goed dat het geen 18% alcohol is dan gaat die ook in je knieën zitten ;-)
    Maar er is weer een prestatie geleverd.

succes met dag 6
  3. Jolanda en Rosa, Stichting MS Research:
    22 augustus 2019
    Geweldig bezig heren! Leuk om jullie fietstocht op deze manier te kunnen volgen. Wel een pittige dag vandaag zo te zien.. Er komen ook mooie donaties voor jullie binnen. Heel veel sterkte de komende tijd!
  4. Corri & Riet Goes:
    als jullie maar niet verdwalen, op eigen houtje Wel avontuurlijk !! Goede voortzetting