Dag 14, van Egnach naar Weite

30 augustus 2019 - Triesen, Liechtenstein

We hebben lekker geslapen, maar het was er wel een beetje rommelig. Overigens wel een vriendelijke jongeman. Weer vroeg opgestaan en koffie en een broodje gegeten bij de plaatselijke bakker. Via de hoofdweg naar Arbon gereden en vandaar langs de Bodensee naar Rorschach. Koffie gedronken bij het huis van Hundertwasser in de buurt van Althenrhein. Daarna verder gereden via St. Margarethen, daarna een ellenlang fietspad langs de Rijn. Naast dat het een lang fietspad was, was het ook weer erg warm en nergens beschutting. Geluncht in Widnau en ter hoogte van Vaduz (Liechtenstein) het fietspad verlaten om naar ons onderkomen in Weite te gaan. We hebben 78 km gereden. Vandaag hebben we ook onze fietsen een grote beurt gegeven. We staan morgen voor de Splugenpas en overwegen om een stukje met de trein te gaan. Wat het zal worden kunnen jullie morgen weer lezen.

1. Reen en Ed Leebeek:
    30 augustus 2019
    Mooie reis en mooie foto’s
  2. Valerie:
    Pittig, gaat goed 👍
  3. Maurits Tofohr:
    31 augustus 2019
    Succes vandaag. Even wat gelezen over die pass, dat is wel een uitdaging.
  4. Paul en Hennie:
    31 augustus 2019
    Vandaag al weer 14 dagen op de fiets .
    Klasse werk en letop het is niet alleen de fiets die een onderhoudsbeurt nodig heeft.
    Houd het ook goed bij voor jullie bijde

Succes vandaag.
  5. Bob en Wilma:
    Respect!
    Weer een leuk verslag!
    Geeft ons ook veel herinneringen aan deze omgeving
  6. Hans Imhoff:
    31 augustus 2019
    Fantastisch Richard. Jullie gaan als een speer. Leuk om te lezen dat het goed gaat. Succes voor de klimpartij vandaag.
  7. Corri & Riet Goes:
    31 augustus 2019
    misschien wel even goed om een stukje met de trein te reizen, goed voor fiets en mens.
    Jullie hebben al heel veel km er op zitten! Geniet maar van een dagje ontspannen.
    gr C&R
  8. Reen en Ed Leebeek:
    31 augustus 2019
    Jullie zijn toch al in Italië. Goed hoor.